יום ראשון, 15 במאי 2016

הדרך להצלחה- שמאלה



מוח: מה אתה אומר?

לב: וואלה, לא יודע, עושה רושם שהדרך נקייה.

מוח: וזו הדרך הנכונה נכון?

לב: כן. היה שלט מקודם: הצלחה- שמאלה. פנינו שמאלה.

מוח: לא יודע למה, מרגיש לי מוזר.

לב: כן, אני מבין למה אתה מתכוון.

אני: אז להתקדם?

מוח: בזהירות.

לב: אולי יש מוקשים.

אגו: חחחח

מוח: אגו? מה קורה?

אגו: תראו אתכם, מדברים מדברים ולא רואים את מוקש הכישלון הענקי שמונח ממש כמה צעדים מכאן..:)

מוח: מוקש??????

לב: מוקש??????

מוח: נוהל מוקש! נוהל מוקש! נא לסגור מדפים, אני חוזר נוהל מוקש!

לב: רות, קיבלתי! נוהל מוקש! סוגר ונועל ומרים את החומות!!

תדמית: קיבלתי! מתבצרת בעמדה!

רגליים: רות, קיבלנו, מתקפלות.

פה: רות, קיבלתי, נועל לסתות.

נשמה: רות, קיבלתי נוהל מוקש, נעלמת מהשטח.

מוח: סגירה מתבצעת. אגו, תודה על האזהרה! בזכותך נזהרנו מהמוקש.

אגו: איזה מוקש?

לב: הענקי שנמצא לפנינו.

אגו: חחחח, סתם צחקתי, הדרך פנויה.


אני: לא מאמינה שעוד פעם הקשבנו לאגו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג