יום שבת, 14 במאי 2016

גופי הוא פרטי



גופי הוא פרטי
זה מה שאתם אומרים לי.
שגופי הוא פרטי.
אבל,
תני נשיקה לסבתא,
היא תיעלב.
תני חיבוק לדוד,
הוא ייתן לך סוכריה.
תתנהגי בנימוס ותני נשיקה לכל מי שדורש.
חייכי, חבקי ונשקי.
גופי הוא פרטי,
אבל,
צביטה בלחיים,
הרמה על הכתפיים.
גופי הוא פרטי,
אבל,
כל מבוגר יכול,
להתעלם,
לדגדג,
או להציק,
בלי לשאול אותי בכלל,
ולא להקשיב לי,
כשאני אומרת די.
רק להגיד לי שגופי הוא פרטי,
זה לא מספיק,
כי המעשים מוכיחים אחרת.
תוכיחו לי,
שמותר לי.
מותר לי לא לתת נשיקה.
ואם מישהו ייעלב מזה,
זו לא אשמתי.
מותר לי לא לקנות את הסוכריות שלכם בחיבוקים,
מותר לי לא לרצות את המגע שלכם. גם אם נורא בא לכם,
גם אם אני נורא מתוקה וחמודה.
מותר לי להגיד לא.
תאפשרו לי את זה.
תעמדו מאחוריי כשאני מסרבת.
תקשיבו לי,
אל תאלצו אותי לחבק או לנשק בניגוד לרצוני.
תלמדו אותי שגופי הוא שלי,
והוא פרטי,
ושיש לי זכות עליו,
באמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג