יום ראשון, 15 במאי 2016

תודה שאת אמא שלי



תודה.
תודה שאת אמא שלי.
אני יודע שמאז שבאתי לעולם השתנו לך החיים.
אני יודע שאת אוהבת אותי,
אני מרגיש את זה.
אני מרגיש גם שאת עייפה באמצע הלילה,
שאין לך כוח, שאת רק רוצה לישון.
תודה שאת קמה אלי.
תודה שאת שרה לי,
תודה שאת מחבקת אותי ומנשקת אותי,
תודה על הסבלנות שלך. 
זה חשוב להתפתחות שלי.
תודה שאת מלמדת אותי,
משחקת איתי,
מציבה לי גבולות,
אולי זה נראה כאילו אני לא מעריך את זה,
אבל אני מעריך.
תודה שאת יודעת ומרגישה תמיד מה אני צריך.
אפילו כשאני לא יודע.
תודה שאת מבינה אותי הכי טוב בעולם.
תודה שאת יודעת לזהות כשאני עצוב. 
תודה שאת יודעת שלפעמים אני רק זקוק לחיבוק.
חם ואוהב. תודה שאת עוצרת הכל ונותנת לי אותו.
תודה שאת עושה הכל כדי לשמור עלי ולהגן עלי.
תודה שאת נלחמת כמו לביאה כדי שיהיה לי את מה שאני צריך,
אני מרגיש את האהבה שלך אלי,
ושתדעי לך, אמא,
שכמו שאת רוצה שאני אהיה בריא ומאושר,
כך גם אני רוצה שאת תהיי בריאה ומאושרת.
אז תשמרי על עצמך.
ותהיי מאושרת.
כי כשאת מחייכת,
כשאת רגועה ונינוחה,
העולם שלי מושלם.
תודה שאת אמא שלי,
את האמא הכי טובה בעולם.
אני אוהב אותך.

הילד שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג