יום שבת, 14 במאי 2016

זה שאני פמיניסטית לא אומר ש...

זה שאני פמיניסטית לא אומר שאין לי חוש הומור.
זה אומר שבדיחות על נשים ומטבח לא מצחיקות אותי. יש עוד הומור חוץ מזה.
זה שאני פמיניסטית לא אומר שאני ממורמרת, 
זה אומר שאני כבר לא אומרת אמן לכל שטות שיוצאת לפטריארכיה מהפה. 
זה שאני פמיניסטית לא אומר שאני שורפת חזיות ולא מורידה שערות ברגליים.
זה אומר שאני מאתגרת את עצמי מול אידיאל היופי ובודקת ובוחרת את מה שמתאים עבורי. 
זה שאני פמיניסטית לא אומר שאני שונאת גברים.
זה רק אומר שאני אוהבת גם נשים ומאמינה שיש ביכולתן לעשות כל מה שירצו. 
זה שאני פמיניסטית לא אומר שאני לא יכולה להיות עקרת בית.
זה אומר שאני יכולה לבחור. 
זה שאני פמיניסטית לא אומר שאי אפשר לדבר איתי על כלום.
זה אומר שיש לי מה לענות ואם אתם בוחרים לדבר איתי כדאי שתקחו את זה בחשבון.
זה שאני פמיניסטית לא אומר שכל הפמיניסטיות כמוני.
כל אחת והדרך שלה, כל אחת והפרשנויות שלה, כל אחת והאתגרים שלה.
 
זה שאני פמיניסטית לא אומר כלום.
 
ואומר הכל.


בואי לבואי אמא בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג