יום שלישי, 3 במאי 2016

ייסורי מצפון ובניו

הוא: שלום לך גברתי, איזה כיף שבאת, אנו כאן ב'ייסורי מצפון ובניו' מחויבים לשירות ללא תחרות! תרצי עגלה?
אני: תודה רבה. אני רק צריכה שניים שלושה דברים.
הוא: כלקוחה חוזרת אני ממש ממליץ לקחת עגלה כי את תמיד נזכרת במלא דברים בדרך.
אני: מממ יש בזה משהו. טוב אני אקח עגלה.
הוא: בחירה נבונה. בואי נצא לדרך. הגיע ממש עכשיו משלוח של 'אמא גרועה' טרי טרי מההשכבה.
אני: תביא לי שניים. ואני צריכה גם 'אין לי סבלנות' ו 'אני דופקת את הילדים'.
הוא: מאה אחוז. בואי נלך למדור ה 'הייתי צריכה לעשות כך ולא כך' יש שם מלא דברים שכדאי לך לקחת.
אני: רגע, יש מבצע על 'אני לא קשובה מספיק?'
הוא: בוודאי איזו שאלה, זה עף אצלנו.
אני: אז תביא לי ארבע כאלו.
הוא: מצוין.
אני: יופי. טוב שלקחתי עגלה.
הוא: כן, זה כבד. ממש כבד.
אני: אז כמה אני צריכה לשלם?
הוא: הכל ביחד יוצא כאב לב.
אני: וואלה? כאב לב? אתה בטוח שאין פה שום טעות? הייתי בטוחה מועקה קטנה..
הוא: גבירתי מועקה קטנה זה רק שני מוצרים ואת מילאת כאן עגלה. זה לגמרי כאב לב. הנה תעברי על המוצרים אחד אחד ותראי.
אני: טוב. מה לעשות. כאב לב אז כאב לב.
הוא: מזומן או תשלומים?
אני: נראה לי תשלומים. אני לא יכולה לשלם כאב לב במזומן.
הוא: תודה שקנית אצלנו, נתראה מחר!
אני: לא מחר לא נראה לי שאני אבוא.

הוא: אה טוב. אז נתראה מחר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג