יום שבת, 7 במאי 2016

יש לך ילד או ילדה באזור גיל שנתיים? כדאי שתקראי את זה..!

אמא יקרה, אם הגעתי לאזור גיל שנתיים, 
הנה כמה דברים שכדאי לך לדעת עלי..

1. גיל שנתיים הנורא. נורא בשבילך כמובן, אני די נהנה מהסיפור.
2. אני באמת מאמין שהשמש זורחת לי מהטוסיק.
3. אני רוצה לעשות ה-כ-ל לבד.
4. גם דברים שאני לא יודע לעשות.
5. ממש לא מטריד אותי אם יש לך זמן לזה או לא.
6. אני צורח, משמע אני קיים.
7. אני צורח, משמע את מסכימה.
8. אני לא נהנה לדפוק את הראש שלי ברצפה. אבל זה מעביר את המסר.
9. אני אעשה כל מה שאת אומרת. חחחח סתם, נראה לך?
10. יותר בכיוון ההפוך. את תעשי כל מה שאני אומר.
11. גם אם אני לא ממש מדבר ברור. תפקידך להבין אותי.
12. גם אם אני לא יודע מה אני רוצה. תפקידך לדעת.
13. בא לי אותך. בא לי את אבא. על הידיים. על הכתפיים. תרימי אותי. תורידי אותי. לא ככה. כן ככה. אהההההההה.
14. אני לא שוכח מדי פעם להשתמש בפרצוף המותק שלי. לאזן את הצרחות.
15. למדתי לבכות בלי להתאמץ. אם בא לי, תוך שנייה אני מגלגל דמעה על הלחי.
16. המטרה מקדשת את האמצעים. במקרה הזה, המטרה היא שתקני לי ארטיק. והאמצעים הם להישכב באמצע החנות ולילל.
17. כיוון שאני מלך העולם, התשובה "לא" היא בלתי מתקבלת על הדעת.
18. אני גם לא מוכן לשמוע "אי אפשר", "אולי" או "אחר כך". בקיצור, כל מה שהוא לא "כן" לא מקובל עלי. כמו כן לתשומת לבך, אני רוצה את זה עכשיו. מיד. ברגע זה. כלומר, קומי!!!
19. יש לי רפרטואר שלם על מנת לגרום לך לעשות מה שאני רוצה. ואני לא אהסס להשתמש בו. אני פוצח בתחמושת קלה הכוללת נדנוד ובכי, ואם זה לא עוזר, אני עובר לתחמושת הקשה הכוללת התקפי זעם וצרחות. הבחירה שלך. את יכולה לעצור את זה מתי שבא לך. את רק צריכה להסכים לדרישות המופרזות והמשתנות שלי.
20. תפקידך להציב לי גבולות. תפקידי לבדוק כל שנייה וכל דקה בכל שעה של כל יום שהגבולות האלה עומדים ויציבים כמו שצריך.

21. זה לא את, זה אני. זה לא אבא, זה אני. זה לא אף אחד, זה אני. אני, אני, אני, אני מרכז היקום!!!

בואי אמא בפייסבוק

לרכישת הספר בואי אמא- 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג