יום ראשון, 15 במאי 2016

אמא כשצריך לצאת מהבית ואת ממהרת, הנה מה שעובר לי בראש

אמא כשצריך לצאת מהבית ואת ממהרת, הנה מה שעובר לי בראש:

1. דבר ראשון אני חייב ללכת לשירותים לחצי שעה כדי לחשוב איך לעכב אותך.

2. כשאת ממהרת זה הזמן הכי טוב לברר כמה סוגים של עכבישים יש בעולם.

3. וגם בן כמה דייגו ואיך זה שמותר לו להסתובב לבד ביער אם הוא ילד ולמה לי אסור?

4. כשאת ממהרת זה בדיוק הזמן לאבד משהו ממש חשוב.

5. וגם לשכוח מה איבדתי.

6. ככה את יוצאת למשימת חיפוש מסתורית ומייאשת.

7. שנייה לפני שיוצאים מהבית אני מסוגל להתלכלך מהאוויר ושיהיה לי כתם ממש בולט על החולצה.

8. זה כמובן גורם לי לבכות כי אני אוהב את החולצה הזאת.

9. ועכשיו אני לא מוכן ללבוש אף חולצה אחרת. וגם בא לי להחליף מכנסיים!!


10. נרגעתי, החלפתי חולצה, החלפתי גם מכנסיים, החלטתי לנעול נעלי ספורט, שתיתי כוס מים כי נהייתי צמא מכל ההתרוצצויות, שטפתי פנים, ועכשיו, שנייה לפני שיוצאים באמת באמת, אני חייב ללכת שוב לשירותים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג