יום ראשון, 15 במאי 2016

דיאלוג פנימי כשיש בכי באמצע הלילה..



*לילה. אני ישנה. לפתע בכי מחדר הילדים*

מוח: מה השעה?

היגיון: מה זה משנה? יש בכי שם.

מוח: של מי הבכי הזה? של הפעוט? מתי הוא אכל בפעם האחרונה? מה הוא עשה היום? כמה זמן הוא כבר ישן? להעיר את כולם?

היגיון: בוא נחכה רגע, אולי זה רק חלום.

לב: אל תבכה מתוקי!!!! אני אתך!!!

עיניים: אנחנו לא מצליחות להיפתח!!

גב: אני כואב.

רגליים: אנחנו לא זזות מכאן.

*בכי ממשיך בלוויית הקריאה 'אמא'*

מוח: אין ברירה חברים, חייבים לקום.

היגיון: רגע רגע, עוד שנייה לא יקרה כלום.

שכנוע עצמי: נכון.

תקווה: הבכי נחלש לא?

מרפי: פחחחחח היית רוצה.

מוח: טוב חברים, תתארגנו לתזוזה.

עיניים: תצטרכו לגשש את הדרך לשם כי אנחנו מסרבות להיפתח.

האצבע הקטנה ברגל: שיט, הלך עליי..

שלפוחית: ועל הדרך אני צריכה להתרוקן.

גרון: וזרקי איזה כמה לגימות מים אני יבש.

מוח: יאללה, בואו נצא לדרך, אי אפשר להתעלם.

הגיון: ואם לא נתחיל לא נסיים.

תקווה: יאללה שתי דקות וסיימנו הכל.


מרפי: פחחחחחח היית רוצה...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג