יום ראשון, 15 במאי 2016

חרדה ופחד- אורחים אחרי לידה

לב: היוש! שלום לכולכם!! ברוכים הבאים! מי נכנס ראשון?
אושר: אני! אני! אני נכנס ראשון! מזל טוב, אנחנו אמא!
לב: תודה תודה, באמת אושר גדול. יש לי אותך ברשימה- כנס!
אופוריה: וואו זה מדהים, איזו חוויה, איזו לידה, איזה תינוק מתוק יש לנו!!! גם אני צריכה להיכנס, אבל אני לא נשארת להרבה זמן.
לב: טוב, אופוריה, אל תשכחי להגיד לי כשאת הולכת.
אופוריה: אל תדאג כשאני אלך עייפות תבוא להחליף אותי. היא הלכה לנוח קצת.
לב: אני מניח שזה בסדר. הבא בתור!
אהבה- שלום לכל המתוקים, אהבה איז אין דה האוס. הכינו לי מקום שם?
לב- בטח בטח, יש לך מקום מהמם. את תאהבי אותו.
אהבה- תודה, חיים שלי. אוהבת אותך. את העולם, את כולם!!
לב- תודה, אהבה. הבא בתור!
פחד- שלום! הגענו הכי מהר שיכולנו. היינו חייבים לחכות שאדרנלין יירגע קצת. אבל הנה אנחנו. אמור להיות לנו כאן חדר משלנו...
חרדה- עם מרפסת!
לב(מחפש)- אני לא רואה אתכם ברשימה בכלל..
חרדה- תמיד זה קורה לעזאזל!
פחד- חרדה מתוקה שלי זה רק עיכוב קטן! אל תדאגי, הם יהיו חייבים להכין לנו מקום.
חרדה- אני יודעת, אני פשוט רוצה להתמקם כבר. להרגיש בבית.
לב בשקט סוגר את הדלת. משאיר אותם בחוץ.
חרדה- פחחחח אתה חושב שאם תסגור את הדלת לא נוכל להיכנס?
לב- בבקשה אל תיכנסו.. אין מקום פה לכולם.. בבקשה..
תבואו מאוחר יותר.. ננסה לחשוב על משהו.. בסדר?
אני פשוט חושב שאולי כדאי לחכות קצת,
ניתן לזמן קצת לעבור ואז ננסה לארגן לכם מקום, פשוט צפוף פה מאוד כרגע, אתם בטח מבינים נכון?
*שתיקה*
לב- פחד...? חרדה...? איפה אתם?
חרדה- אנחנו בפנים טמבל.
פחד- כן אנחנו נישן אצל אהבה בזמן הקרוב. עד שתארגנו לנו מקום משלנו.

חרדה- עם מרפסת!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג