יום שבת, 14 במאי 2016

האשמת קורבן- פרצו לי הביתה!



הוא: שלום, אני רוצה להתלונן שפרצו לי הביתה.
שוטר: לכאורה. 
הוא: סליחה?
שוטר: עוד לא הוכח שום דבר, בוא נרגיע עם ה'פרצו לי' הזה אה?
את זה אני אחליט. קאפיש?
הוא: א..א..אוקיי.
שוטר: יופי, אז אני פותח תיק וקורא לך בשם קוד: מתלונן מתלונניהו. מתי הייתה ה'פריצה'?
הוא: אתמול מאוחר בלילה.
שוטר: ואיפה אתה היית בזמן שלכאורה פרצו לך הביתה?
הוא: בחדר שלי בתוך הבית. התחבאתי בארון.
שוטר: התחבאת? לא הגנת על הבית?
הוא: לא העזתי. קפאתי במקומי.
שוטר: שתית אלכוהול לפני זה?
הוא: כן. מה הקשר?
שוטר: ציינת בפני הפורץ שאתה לא מסכים לו לפרוץ אליך הביתה?
הוא: לא. לא אמרתי לו כלום.
שוטר: אני מבין. לא קראת לעזרה?
הוא: לא. פחדתי שהוא יהרוג אותי.
שוטר: מממ אני מבין.
הוא: הוא לקח לי הכל!!
שוטר: לכאורה. תגיד, הבית היה מוגף כמו שצריך?
הוא: מה זאת אומרת, כמו שצריך?
שוטר: דלתות נעולות, חלונות סגורים, אורות חשוכים.
הוא: הדלתות היו נעולות, זה בטוח.
שוטר: כן, אבל אולי הבית הזמין את זה? אולי השארת אור במקום בולט?
הוא: השארתי כמה אורות. אני תמיד משאיר אור בלילה במרפסת.
שוטר: מממ אני מבין. למה באת רק עכשיו? למה לא באת מיד כשזה קרה לכאורה?
הוא: פחדתי לצאת החוצה.
שוטר: תזמון מעניין יש לך. מה אתה מסתיר?
הוא: שום דבר!
שוטר: אני רואה שיש עליך מידע שאתה מה שנקרא דוגל ב'בית פתוח'. או כמו שקוראים לזה אצלנו, משכפל מפתחות בקצב.
הוא: כן, אני אוהב שבאים אלי הרבה אנשים. אני לא אוהב שפורצים לי!
שוטר: אני מקבל הודעות שלא נפרצו עוד בתים באיזור שלך.
הוא: נו ו..?
שוטר: ו.. כלום. לצערי אני סוגר את התיק מחוסר עניין לציבור.
הוא: סליחה?
שוטר: תראה, בסך הכל אין פה בסיס. אתה לא מקפיד לסגור את הבית, מזמין כל מיני אנשים לבית שלך, אז מה אתה מתפלא? הפורץ הוא בטח מלח הארץ, בטח לא הבנת אותו בכלל, בסך הכל חשב שזה בסדר לקפוץ אליך ולקחת מה שהוא רוצה. לא אמרת לו לא, לא צעקת, לא התלוננת בזמן. אף בית אחר לא נפרץ. יותר מזה, יש לנו עדויות של בתים בשכונה שלך שמעולם לא נפרצו!!
הוא: אז מה עכשיו? הפורץ יסתובב חופשי ויפרוץ לאחרים?
שוטר: לגמרי. לכאורה.
הוא: ומה איתי?
שוטר: ומה איתך? לא קרה לך כלום, אתה סתם היסטרי.



*פוסט זה פורסם לראשונה בפרופיל הפייסבוק שלי וזכה לאלפי שיתופים ותגובות וגם עלה בדף של הצינור. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג