יום ראשון, 15 במאי 2016

תמיד מפתיע אותי



תמיד מפתיע אותי איך ילדים כל כך מתוקים מסוגלים לייצר חבילות כל כך מסריחות,

תמיד מפתיע אותי שלוקח שלוש שעות לסדר את הבית ובדיוק חמש שניות לבלגן אותו,

תמיד מפתיע אותי שכמה שאני עייפה, אם יהיה צורך אני אוכל למצוא עוד כמה טיפות של דלק,

תמיד מפתיע אותי לשמוע אמהות אחרות שעוברות את אותם הדברים כמעט בדיוק כמוני,

תמיד מפתיע אותי לראות את הילדים שלי מתגברים על הפחדים שלהם,

תמיד מפתיע אותי כשהם קצת מתחצפים אבל זה גם גורם לי לגאווה עמוק בלב,

תמיד מפתיע אותי כשהם מתאחדים ומשתפים פעולה כשהם רוצים משהו,

תמיד מפתיע אותי כשאני צריכה להעמיד גבולות אבל מתחשק לי בעצם לצחוק בקול גדול,

תמיד מפתיע אותי כמה חול יוצא מהם באמבטיה,

תמיד מפתיע אותי לראות את מבט הפליאה בעיניהם כשהם רואים משהו בפעם הראשונה בחייהם,

תמיד מפתיע אותי לראות כמה הם נהנים ממשחקים פשוטים,

תמיד מפתיע אותי להסתכל על הדו שיח ומערכת היחסים שנוצרת ביניהם,

תמיד מפתיעה אותי כמות האהבה העצומה והבלתי מתפשרת הזאת לילדים,

אהבה שלא תלויה בדבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג